Інтерв’ю з дилером продукції TEGOLA, TeMa і POLIVENT у Сумській області

Олексій, як вийшло, що ви працюєте в будівельній галузі?

Найцікавіше те, що до будівельного бізнесу я прийшов після побудови свого власного будинку. Зіткнувшись зі складністю процесу будівництва, мені стало цікаво, і я зайнявся будівництвом будинків, котеджів. На перших будівлях я набув досвіду. Помилки, які були спочатку, в майбутньому я вже не допускав.

Олексій Рибалко

Олексій Рибалко

Чи були складнощі переходу від будівництва власного будинку до роботи з замовниками?

Справа в тому, що в будівництво я прийшов в 2008 році. Це рік, який виявився передкризовому. Були складнощі, були сумніви. Але завдяки своєму вродженому наполегливості та інтересу до справи, я залишився в цьому бізнесі. На сьогоднішній день ми продовжуємо розвиватися незважаючи на те, що було вже кілька криз в економіці.

Скільки співробітників зараз працюють з вами?

Кількість людей завжди коливається, в залежності від об’єктів і потрібних спеціальностей – адже кожен з цих працівників вносить свою лепту. Крім робочих є кілька менеджерів, а також співпрацюємо з компаніями різних будівельних галузей. Це партнери в просуванні тих ідей, які нами рухають. Звичайно, без робочих рук ніхто ці ідеї не втілив би, тому люди, які з нами працюють, досить досвідчені в своїй справі і пройшло достатньо часу, перш ніж такий колектив склався.

А ви пропонуєте клієнтам окремі послуги або комплексні рішення?

Комплексний підхід до будівництва – це ключ до вирішення безлічі питань в першу чергу самого замовника. Я не бачу роботу з клієнтом по-іншому. Тому що, як правило, у будь-якого клієнта виникають питання, ситуації під час будівництва. І їх краще вирішувати комплексно.

Повністю з вами згоден. В основному, ваша компанія будує житло або комерційну нерухомість?

Ми виконуємо і комерційне, і приватне будівництво: магазини, склади, приватні котеджі. Найбільше будуємо приватних будинків власних проектів.

А звідки про вас дізнаються нові клієнти?

Я працюю вже десять років в Сумській області. Ринок невеликий, всі один одного знають. В основному приходять за рекомендацією. Є і робота наших менеджерів, а також партнерів, які ведуть паралельний будівельний бізнес. Це дає свої плоди в плані розвитку і отримання нових клієнтів.

Вам немає необхідності давати рекламу в інтернеті або в друкованій пресі?

На сьогоднішній день замовникам дуже важко розібратися без будь-чиєї допомоги в тому обсязі інформації, яка друкується в пресі або викладається в інтернет. В основному – не зрозуміло, хто з якою якістю працює. Тому, на нашому ринку рекомендація є визначальною для вибору постачальника або підрядника будівництва. У нас і без реклами вистачає проектів, тому приділяти увагу розкрутці себе немає сенсу, можна самому забудувати весь світ.

Коли до вас приходить новий клієнт будувати для себе котедж, з чого ви починаєте розмову?

Розмова завжди починається з можливостей клієнта, бо, як правило, замовник не завжди правильно оцінює свої можливості для побудови якісного будинку або комерційної нерухомості. Найскладніше – це розібратися разом з клієнтом: потрібно побудувати естетично привабливе, красиве, довговічне будова із застосуванням якісних матеріалів або потрібна заощадити на всьому. Важливо розповісти про переваги якісного будівництва – це основне завдання. Потім вже можна визначатися з деталями реалізації проекту, термінами здачі об’єкта. Якщо все підходить, все складається – ми починаємо будівництво.

Ви безпосередньо питаєте про бюджет, що є в розпорядженні клієнт?

Так, важливий пряме запитання. Розмова повинна бути абсолютно відвертим, тому що якщо хтось щось не договорить, то в результаті можуть бути проблеми з фінансуванням або із закупівлями матеріалів в процесі будівництва, що позначиться на термінах або взагалі зупинить будівництво. Тому розмова повинна бути чесний і для мене, і для замовника.

Зрозуміло, дякую. А якщо говорити про покрівлю: які види покриттів більш затребувані в вашому регіоні з вашого досвіду?

Щоб дати відповідь на це питання потрібно розуміти, як ці види покрівлі працюють. І на сьогоднішній день затребуваність залежить від конструкції даху і матеріального становища замовників. Найбільш ефективна покрівля – це м’яка покрівля з бітумної черепиці. Україна знаходиться в кліматичній зоні великих температурних перепадів погоди: взимку рясні снігопади з відлигами, влітку – спека з проливними дощами і градом. Деякі покрівельні матеріали в цих умовах приходять в непридатність. М’яка бітумна покрівля, на мій погляд, на сьогоднішній день – це оптимальний варіант для будівництва дахів.

А якщо приходить клієнт і говорить, що ще роздумує – то чи металочерепицею покрити, то чи м’якою покрівлею. Що ви говорите тоді?

У мене є багато аргументів з цього приводу. На власному досвіді перевірено що жити в будинку з дахом з бітумної черепиці набагато комфортніше, ніж в будинку з дахом, накритою металом. Основних відмінностей безліч:

  • в будинках з дахами з бітумною черепицею, в порівнянні з металочерепицею, влітку не так нагрівається підпокрівельний простір, особливо важливо це для мансардних поверхів;
  • в бітумної черепиці, в порівнянні з металочерепицею, краще шумопоглинання під час дощу і не буде пошкоджень при граді;
  • при відлизі взимку, у бітумної черепиці немає лавиноподібних сходів снігу з даху, бітумна черепиця не вигорає на сонці;
  • при монтажі бітумної черепиці практично немає відходу і гарантійний термін служби у бітумної черепиці набагато довше (20-55 років), ніж у металочерепиці (10-25 років);
  • якісна бітумна покрівля з АРР модифікованого бітуму і базальтовим гранулятом – краще поєднання за якістю;
  • за своїм зовнішнім виглядом – різноманітність форм, нарізки та кольори дозволяють замовнику зробити дах будь-якої форми естетично красивою.

Тобто, на мій погляд, бітумна черепиця – краще покриття, ніж металочерепиця. Ми визначилися на бренд TEGOLA, і нас вона цілком влаштовує за якістю і за цінами.

Я чув, що недавно ви почали встановлювати водостічні і вентиляційні системи POLIVENT.

Так, ми недавно завезли цю продукцію і вже поставили її на приватні котеджі. З приводу Polivent хочу сказати, що це дуже гідна продукція, досить зрозуміла і проста в монтажі. Є гарантія 25 років, це великий плюс – мало хто дає гарантію на колір водостічних і вентиляційних елементів. Це дозволяє бути впевненим у якості товару. Є різноманітність кольорів. Будемо сподіватися, що довго простоїть на об’єктах.

У вас є постачальники найрізноманітнішої будівельної продукції. Які, на ваш погляд, бувають складності роботи з постачальниками? Чого хотілося б уникати?

Основна складність з постачальниками – це терміни поставки матеріалів. Кожен замовник оплатив товар хоче отримати його практично відразу. І у багатьох постачальників іноді немає на складах тієї продукції, яку можна було б відразу відвантажити. Ще одна складність – це вибір якісного товару, для цього потрібні знання, щоб визначитися з якістю того чи іншого бренду. Тільки методом практичного досвіду з даною продукцією в будівництві розумієш, чи будеш ти купувати цей товар в наступний раз чи ні.

Що б ви хотіли сказати вашим майбутнім клієнтам?

Я хотів би сказати, щоб в першу чергу, кожен клієнт для себе прагнув отримати якісний продукт, будувати свій будинок з якісного матеріалу. Поки що в Україні естетика будівництва знаходиться на слабкому рівні, і немає у нас в цілому навіть яскраво вираженою сучасної архітектури. Для того, щоб побудувати гарний будинок, треба як мінімум порадитися з будівельниками, архітекторами, дизайнерами. Я всім рекомендую – не боятися звертатися за порадою.

Олексій, спасибі за цікаву співбесіду!

Представник ФОП Моренець А.В.,
топ-менеджер «Vigants Projects»
Олексій Рибалко

+38 044 501-12-18
, 0 800 300-186
03680, м. Київ, вул. Пирогівський шлях (Червонопрапорна), 34, к. 3.

Мапа сайту
Відгук: "Гарна італійська компанія. Купував у них бітумну черепицю та гідроізоляцію, вже більше 5 років задоволений якістю. Дякую!"
ЗНИЖКА 5%